Khamis, 17 Jun 2021

Aktiviti PKP, Fokus Pada Blog Koleksi Resipi Balkish

 Assalamualaikum dan selamat duduk di rumah sempena PKP. Bosan tak duduk di rumah? Bagi saya tidaklah terlalu bosan. Rumahku, syurgaku... Rumah adalah tempat yang paling selamat untuk kita tinggal dan di situlah bermulanya kebahagiaan...

Apa aktiviti PKP anda? Aktiviti saya bermula pagi duduk di dapur, kemudian buka laptop sekejap dan masuk dapur kembali. Petang masa untuk merehatkan diri dan juga buka laptop. Libatkan diri dalam kelas masakan zoom dan juga menulis blog.

 Sekarang saya fokus pada blog Koleksi Resipi Balkish. Saya cuba ringankan handphone dengan memindahkan gambar resipi yang diambil di Facebook, Instagram, Blog dan sebagainya, dengan meletakkannya di blog. Semoga ia dapat membantu orang lain juga dalam mencari resipi. Semua resipi yang diambil saya labelkan sebagai Gila-gila Resipi. Jemputlah singgah yer :)

1 ulasan: