Ahad, 7 Januari 2018

Menjual Cartridge Printer yang Kosong

Selamat pagi, jangan malas-malas di pagi minggu ini. Pagi ini saya nak sharing satu lagi perkara.  Nak tanya, korang buat apa dengan cartridge printer yang kosong dan tidak digunakan lagi? Nak refill tapi tiada masa dan sudah terlalu banyak. Kalau di ofis mesti banyak cartridge yang kosong dan tak tahu nak buat apa. Betul tak?

Sebenarnya, ada sesetengah cartridge kosong masih boleh dijual semula dan mendapat permintaan ramai. Ia boleh digunakan semula. Jika catridge itu masih elok dan tidak ditebuk lagi apasalahnya jika dijual. Di internet permintaan untuk cartidge kosong berlambak. Tanya sahaja dan apabila percaya baru kita menjual kepada mereka.

Seperti saya, ada juga bertanya pada kedai-kedai sama ada mahu menerima catridge kosong atau tidak tetapi harganya sangat murah dan tidak berbaloi. Tetapi apabila bertanya melalui internet iaitu fb, blog dan sebagainya harganya sangat tinggi.

Akhirnya, saya berjaya jumpa pembeli yang membeli dengan harga tinggi. Pembeli yang lain sangat rendah harganya. Saya pos dengan kuantiti yang sedikit dahulu. Saya amat berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan. Duit pun dapat cepat. Nak tahu tak saya jual pada siapa? Kalau anda ada cartridge kosong boleh hubungi nombor ini 017-533 7774. Baik orangnya dan jujur.

 Jenis catridge yang saya jual canon 811 dan canon 810

 Anda jangan pula menjual catridge yang sudah ditebuk pula. Kalau anda nak tahu kos penghantaran turut dibayar oleh pembeli. Jadi tiada masalah nak pos banyak mana pun...

Cartridge yang sudah sampai pada pembeli.

Resit untuk kos penghantaran

2 ulasan:

  1. Nice sharing, lepas ni boleh jual sebab selalu Zumal trade in masa nak beli yang baru...

    BalasPadam