Jumaat, 16 Januari 2015

Apabila Status Nuffnang Non-Glitterati


Assalamualaikum....

Apa anda rasa bila melihat status nuffnang anda non-glitterati? Dan apa pula saya rasa? Sudah tentulah rasa terkejut, tertanya-tanya, marah pun ada...

nuffnang

Sebab apa jadi begitu? Selama nie okey jer.. Jadi cepat-cepat hantar tiket pada nuffnang. Harap dapat balasan secepat yang mungkin. Tak sukalah jadi begini. Saya sangat setia dengan Nuffnang... Setia sangatlah konon letak juga H12 dan PopAds...:)

Adakah sebab ini? Cuba tengok gambar di bawah.

Nuffnang

Hanya skyscraper je yang mempunyai bintang. Adakah itu sebabnya? Walhal saya sudah meletakkan ketiga-tiga iklan dalam blog. Bagi anda yang tahu, sharelah pengetahuan anda itu pada saya :)

Lagi satu, baru kelmarin saya letakkan disable right click tanpa alert pada blog. Adakah itu juga puncanya? Buntu memikirkan jawapan. Harap perkara ini tidak berlarutan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan