Khamis, 11 September 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !


Namaku Eyma Balkish berasal dari Perak Darul Ridzuan. Boleh panggil Eyma sahaja. Mula berblogging sejak 2010 lagi tetapi tidak terlalu serius. Sekejap ada sekejap takde. Adik saya yang mengajar cara membuat blog jika tidak saya tidak tahu apa pun.

Blog saya mempunyai terlalu banyak kelemahan dan perlu belajar lagi daripada blogger yang telah berjaya. Diakui bahawa blog ini sekadar blog personal yang mungkin kurang menarik untuk dibaca. Tetapi disebabkan minat dalam bidang ini saya teruskan juga.

Impian saya sebagai seorang blogger ialah untuk menjadikan bidang ini sebagai kerjaya yang boleh menjana pendapatan. Selain itu, ingin berkongsi maklumat berguna kepada pembaca di seluruh negara dan seterusnya memperoleh keberkatan daripadaNya.

6 ulasan:

  1. Salam perkenalan Eyma Balkish. :D
    Besar impian tu, tapi nothing impossible kan. Moga jalan untuk mencapai impian dalam dunia blog ni dipermudahkan lah ya. Ameen.

    Salam perkenalan daripada saya -- Alieff.
    http://alieff-artwork.blogspot.com

    BalasPadam
  2. salam kenal dari segmen..follow you yeahh!^^
    http://www.errakyra.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impianku-seorang.html

    BalasPadam
  3. Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama. done follow #56
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    BalasPadam
  4. Weeee... DayangDeno datang dan terus folo sini no57.^_^ Jom ke blog DayangDeno? :)

    www.dayangdeno.com

    BalasPadam
  5. In Sha Allah, impian tersebut akan jadi kenyataan. Berusaha sungguh-sungguh dengan ilmu dan amal.

    www.hasrulhassan.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin... Terima kasih Encik Hasrul Hassan kerana sudi singgah dan komen di sini.. Blogger terhebat kita :)

      Padam