Memaparkan catatan dengan label Setem. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Setem. Papar semua catatan

Rabu, 3 Jun 2015

Hobi Mengumpul Setem Tenangkan Jiwa

Assalamualaikum...

Arghhh... aku takde mood hari ini. Nak buat kerja rasa malas sangat.. Online jer la. Itupun jika kuota internet tak habis lagi...huhu...

Okey, hari ini aku ingin bercerita mengenai my hobby. Hobi aku mengumpul setem. Aku suka kumpul setem sejak di zaman aku sekolah rendah lagi.

Kenapa suka kumpul setem? Kerana ia cantik, menarik, pelbagai, menjadi kenangan dan juga mempunyai sifat yang boleh menenang dan membahagiakan diriku. Apa yang penting aku suka tengok setem yang bermacam warna dan corak.

Dari mana aku dapatkan setem itu? Aku dapat daripada kawan-kawan, sahabat pena, kakak angkat dan juga dari surat yang terdapat di rumahku. Bukan perlu keluarkan modal pun, ambil je setem yang telah dicop oleh posmen. Apa susah?

setem
Setem pemberian sahabat yang belum dilekatkan dalam album :)

setem
Koleksi setem yang ada

setem
Setem lama yang mempunyai gambar Sultan