Ahad, 5 November 2017

Hari atau Minggu Untuk Makan Sakan

Ketika aku menulis, hujan turun dengan lebatnya. Tapi gagahkan diri jua dari tidur kerana terlalu lama tidak menulis di blog. Rasa rindu sangat.. Internet juga sangat laju ketika ini.. Jadi pulun tulislah apa yang patut untuk dibuat kenangan.

Sebenarnya, sudah lama memendam rasa untuk makan Kek Secret Recipe. Dan kini tercapai jua. Ingat mudah untuk aku dapatkan? Memang sukar tapi biarlah rahsia.. Mungkin sudah rezeki...

Cuba teka, kek apa yang aku beli? Plastic bag pun dah nampak mahal...

Sepotong kek sahaja yang mampu dibeli dan sekadar untuk merasa...

 Inilah dia, Kek Choc Indulgence... Harganya RM 8.80 sepotong...

Orang kata ada aiskrim di lapisan tersebut. 
Tapi kenapa aku rasa biasa jer, tak macam aiskrim pun..huhu...


Makanan kedua yang aku makan, tapi bukanlah yang aku idamkan iaitu makan di Marrybrown. Menu yang dipilih adalah burger. Burger di sana sedap berbanding KFC.

Aku ambil burger dengan air dan kentang sahaja... Harganya lebih kurang RM 10.00..

Nak kata kenyang taklah sangat sebab perut aku selagi tak terima nasi tak akan puas... Nak nasi juga.. Burger sebagai sampingan sahaja.


Makanan yang ketiga dan yang terakhir ialah aiskrim. Aku borong aiskrim sekotak. Ikutkan hati nak beli banyak lagi.. Tapi disebabkan naik moto, raga dan tangan sudah penuh tak dapatlah beli banyak-banyak... Jom tengok iklan promosinya...

 Bagaimana? Terliur yang mana?

 Harganya RM20 dan ada 20 batang aiskrim...

Memang puas makan bersama keluarga. Bila tengok gambar rasa nak lagi...
Seriously, aku rasa lapaq...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan