Selasa, 11 November 2014

Perkara yang dibuat Ketika Bosan

Assalamualaikum dan Selamat Pagi....

kucing yang mengantuk

Tajuk entri untuk hari ini ialah perkara yang selalu dibuat ketika bosan. Biasalah semua orang pernah bosan dalam hidupnya dan apabila telah bosan macam-macam perkara yang akan dilakukannya. Tapi awas!! Jangan melakukan perkara yang membahayakan diri dan orang di sekeliling anda.

Siapa yang sentiasa gembira dan tak pernah give up dalam hidupnya? Sila angkat tangan... Setiap manusia yang berakal pasti mempunyai masalah dalam hidup ini. Ditimpa dengan pelbagai ujian dari Allah S.W.T. Semua masalah ini harus ditangani dengan baik dan seterusnya bertawakal kepada-Nya.

Berbalik kepada tajuk entri. Perkara yang selalu dibuat ketika bosan. Tapi saya nak fokus kepada... apa yang saya lakukan apabila bosan ketika melayari internet? 

Anda pernah bosan tak? Takde mood menulis entri, takde mood untuk blogwalking dan sebagainya. Perkara yang saya buat ialah dengan search di google nama saya sendiri. Kemudian, akan keluarlah segala butiran maklumat diri saya iaitu maklumat peribadi semasa di universiti serta maklumat blog yang masuk paper Utusan Malaysia.

Tak puas dengan itu, saya akan search nama adik-beradik dan sahabat. Hinggalah kepenatan. Selain itu, gemar search blog sendiri di google. Melihat imej di google sama ada terkandung gambar blog sendiri atau tidak. Itulah caraku. Anda bagaimana pula?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan